HTML

gömbvillám

Agymenésem, főleg haveroknak, barátoknak, rajongóknak, gruppieknak...

Friss topikok

A néni

2009.10.28. 16:39 :: leopold getz

A néni

 

Tegnap este szülőktől megyek hazafelé, mászok a közökön, sötétedik. Arany János utcán (félegyháziak tudják) igyekszek át, megszólít valaki a bokrok mellől, a sötétből. Majd beszartam.
- Hány óra van? Mondja má' meg, legyen szíves!
- Odanézek, egy öreg, kis szottyadt nénike ücsörög a járókeretén a majdnem sötétben. Pihenget, látszik.
- Csókolom! Háromnegyed tíz.
- Mennyi?
- Há-rom-ne-gyed tíz!
- Ó, köszönöm! Ez melyik utca?
- Ööööö... (fogalmam sem volt, mert ezen az utcán csak átvágok, sosem gondolkodtam, melyik is az) ...nem tudom.
- Mert tudja, én a Patak utcában lakom, csak sosem szoktam erről jönni, és most nem tudom, merre. Ott a szobornál szoktam lefordulni.
Szobornál? Patak utca? Félegyházán? Szerintem ilyen nincs. Ajjaj, a néni valamit elnézhetett... De szobor van 2 utcával lejjebb, a Bajcsy-Zsilinszki, lehet, hogy az lesz az...
- Tessék erre lemenni két utcát, arra van a szobor!
- Miii?
- TESSÉK ERRE LEMENNI KÉT UTCÁT, ARRA VAN A SZOBOR!!!
- Jaj, köszönöm! „Motty-motty-motty.”
Elindultam tovább, de visszaléptem:
- El teccik tudni menni hazáig?
- …
- EL TECCIK TUDNI MENNI HAZÁIG???
- El, el...
- Csókolom!
Ballagtam tovább, de csak baszta az agyam. Mi van, ha a néninek lövése sincs, hol lakik? Sőt: mi van, ha lövése sincs, hogy ki ő, és össze-vissza kóborol a nagy éjszakában? Na jó, de kit kell ilyenkor hívni? Van valaki, aki az „ilyen nénikre” szakosodott? Én csak nem araszolhatok mellette, míg hazaér a járókerettel, ha egyáltalán lakik valahol, vagy tudja, hogy hol lakik...
Anyu a szocotthonban dolgozik, ő csak tudja, mi van ilyenkor. Felhívtam, ő se tudta, de beszólt az otthonba, hátha tőlük kóborolt el a néni, előfordul ez heti szinten.
Nem tőlük kólicált el a mama, de legalább megtudtuk, kit kell ilyenkor hívni: a rendőrséget.
Telefon a kékeknek, nevet, címet, semmit nem kérdeztek – érdekes – de mondták, hogy nyugi, mindjárt kiküldenek valakit, és az is lehet, hogy ismerik a nénikét. Fogadni mertem volna, hogy a rendőrök baβnak az ilyesmire, tévedtem.

Ennyi. Nem t'om, mi lett a nénivel...

  1. Lehet, hogy a kékek hazavitték, vagy

  2. lehet, hogy ott bolyong még ma is és keresi a szobrot, meg a sosemvolt Patak utcát, vagy

  3. kandi-kamera volt, azt' rajtam röhög a félegyházi tv mind az öt törzsnézője valamelyik szombat este...

 

Szólj hozzá!

Címkék: rendőrök szociális néni járókeret

A bejegyzés trackback címe:

https://asztalraba52as.blog.hu/api/trackback/id/tr861481828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása