HTML

gömbvillám

Agymenésem, főleg haveroknak, barátoknak, rajongóknak, gruppieknak...

Friss topikok

Köszöntés, bazz!

2007.06.27. 09:42 :: leopold getz













Szevasztok Ismerősök!

Kedvet kaptam én is a blogolásra, mer' annyi állatság gyűlt össze a fejemben, hogy muszáj (ez mióta pontos jé, bazz?) kiírnom. Tehát az iwiw-es-üzenőfalos köcsögöléseimet átteszem ide. Ennek bizonyára maj' sokan örülnek. ("Napi poén" rovat szerintem marad...)
Várható lesz:
  • gumimaci kalandok, sorozatok;
  • mosttaláltamafiókbanotthon régi képregények - ifjúkorombó';
  • személyes kis történetek, agyvérzések;
  • anyázások, virtuális kivégzések, pofánverések, zacskópaskolások;
  • vicces képek kitakart szemű csávókkal;
  • és asszem felélesztem a "Mai napi jótanácsom" rovatot is.
Holnap viszont vizsgázok, úgyhogy ma mán többet nem foglalkozok ezzel a sza**al! Majd asszem 7végén, bár az is sűrű lesz...
Addig is a mai napi jótanácsom:
Azt a kíbírhatatlan kollégát, akit kinyírtunk, ne elássuk (lásd: Sekély sírhant), hanem kicsiny darabjait a sertések elé vessük vala (lásd: Blöff)!

Üdv!

2 komment

Címkék: köszöntő

A bejegyzés trackback címe:

https://asztalraba52as.blog.hu/api/trackback/id/tr75106855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mítoszirtó 2007.06.27. 09:53:29

A buziság helyett nekem szimpatikusabb lenne, ha agynéseidről írnál. Akár segítek is kiakadnod, csak olvasgasd az írásaimat:-)

Gömbvillám? Egely? Írtam róla néhány cikket:

vilagnezet.blog.hu/tags/egely

Üdv: az élő IGe

leopold getz 2007.06.27. 11:07:11

Ja, a "gömbvillám" meg innen van:
napirajz.hu/files/teljesstressz.jpg
Betegre röhögtem magam rajta...meg még most is. :)
süti beállítások módosítása